چین

ساخت وبلاگ

 

هتل کونلون پکن چین

معرفی : هتل کونلون یکی از هتل های 5 ستاره شهر پکن است که به عنوان تلفیقی لوکس از سنت و مدرنیته شناخته می شود . این هتل توسط گروه هتل های بزرگ جین جیانگ ساخته شده است که در کشور چین بسیار معروف هستند. در این هتل 558 واحد اقامتی وجود دارد. 

تور لحظه آخری چین 

قیمت تور چین 

تور چین پاییز 97 

تور چین مهر 97 

تور چین نوروز 98 

هتل کونلون پکن چین

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل که بسیار زیبا هستند و با استفاده از رنگ های روشن دکور شده اند از نوع دلوکس ، پرمیوم، اگزکیوتیو، سوئیت و کلاب هستند. در این اتاق ها امکاناتی نظیر مینی بار، تلویزیون صفحه تخت،‌ چای ساز، صندوق امانات شخصی، اینترنت بی سیم رایگان، تلفن،‌ سیستم تهویه مطبوع و حمام با لوازم بهداشتی وجود دارد. هر کدام از اتاق ها دارای پنجره بزرگی است که نمای زیبایی از رودخانه لیانگما از آن نمایان است. 

امکانات هتل : استخر، استخر سرپوشیده، ماساژ، باشگاه بدنسازی ، سونا، خدمات بلیط، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته،‌ نگهداری از کودکان، لاندری،‌ روم سرویس،‌ مرکز تجارت، اتاق جلسات، اجاره ماشین، فروشگاه سوغاتی،‌ سالن آرایش،‌ کارکنان مسلط به زبان انگلیسی

هتل کونلون پکن چین

رستوران هتل : در این هتل 8 رستوران و بار وجود دارد که بیشتر غذاهای چینی و بین المللی سرو می کنند. در یکی از این رستوران ها که معماری سبک چینی نیز دارد هر روزه موسیقی زنده چینی نواخته می شود که طرفداران بسیاری دارد. 

موقعیت مکانی هتل : این هتل در منطقه چائویانگ و در جاده زین یوان جنوبی قرار دارد . این هتل در کنار رودخانه لیانگما و در قلب منطقه تجاری چائویانگ قرار گرفته است. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی شهر پکن تنها 15 کیلومتر است. 

هتل کونلون پکن چین

پیشنهاد ما : هتل کونلون بسیار مناسب افرادی است که به مقاصد تجاری سفر می کنند . البته افرادی که به قصد تفریح به تور چین سفر می کنند نیز می توانند از این هتل استفاده کنند اما باید این نکته را در نظر بگیرند که هتل از دیدنی های شهر پکن و ایستگاه حمل و نقل عمومی فاصله زیادی دارد. 

چین...
ما را در سایت چین دنبال می کنید

برچسب : هتل های 5 ستاره چین,بهترین هتل های چین,هتل های لوکس چین, نویسنده : admin chin بازدید : 245 تاريخ : يکشنبه 25 شهريور 1397 ساعت: 13:17

هتل چاینا ورد پکن چین

معرفی : هتل چاینا ورد یکی از هتل های 5 ستاره شهر پکن چین است که در زمره هتل های زنجیره ای شانگری لا قرار دارد. این هتل لوکس در منطقه چائویانگ شهر پکن قرار گرفته است که منطقه ای بسیار استرتژیک در قلب شهر پکن است. هتل دارای ساختمان بسیار زیبای هلالی شکلی است که در نمای بیرون و دکوراسیون داخلی آن تاثیراتی از معماری اصیل چینی مشاهده می کنید. در این هتل 584 واحد اقامتی وجود دارد.

تور لحظه آخری چین 

تور ارزان چین 

تور چین پاییز 97 

تور چین مهر 97 

تور چین نوروز 98 

هتل چاینا ورد پکن چین

امکانات اتاق ها : اتاق های هتل از نوع دلوکس، کلاب، پریمیر و سوئیت است که دارای دکورهای بسیار زیبایی با رنگ روشن هستند. در این اتاق ها امکانات مینی بار،‌ تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، حمام با وان و دوش، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان،‌ لوازم بهداشتی و منو بالش برای شما مسافران تور چین وجود دارند.

امکانات هتل : استخر سرپوشیده، سالن بدنسازی، سونا، ماساژ، زمین تنیس، بار، کافی شاپ، خدمات تور، خدمات بلیط، تبدیل ارز، پذیرش 24 ساعته، خدمات نگهداری از کودکان، لاندری، روم سرویس، اتاق جلسات، اجاره ماشین، فروشگاه، سالن زیبایی، کارکنان مسلط به زبان انگلیسی

هتل چاینا ورد پکن چین

رستوران هتل : صبحانه در کافه این هتل به سبک بوفه سرو می شود. دو رستوران آلاکارته با نام های سامر پالاس و آریا نیز در این هتل وجود دارند که رستوران سامر پالاس غذاهای کانتونی سرو می کند.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در خیابان جیانگومنوای قرار گرفته است. فاصله آن تا ایستگاه مترو تنها سه دقیقه پیاده روی است و تا فرودگاه بین المللی شهر پکن 45 دقیقه فاصله دارد. هم چنین شهر تاریخی ممنوعه نیز در فاصله 15 دقیقه ای از این هتل قرار گرفته است.

هتل چاینا ورد پکن چین

پیشنهاد ما : چاینا ورد هتلی بسیار زیبا است که اقامتی آسان و آسوده را برای شما به ارمغان خواهد آورد. قرار گیری این هتل در نقطه تجاری شهر آن را برای سفرهای کاری مناسب ساخته است.

چین...
ما را در سایت چین دنبال می کنید

برچسب : هتل های لوکس چین,بهترین هتل های چین,هتل های مناسب چین,هتل های 5 ستاره چین, نویسنده : admin chin بازدید : 239 تاريخ : يکشنبه 18 شهريور 1397 ساعت: 13:33

هتل پرزیدنتال پکن چین

معرفی : هتل پرزیدنتال یکی از هتل های 5 ستاره شهر پکن است که شناخته شده ترین هتل منطقه زیچنگ به شمار می رود. این هتل با ساختمان بسیار زیبا و نما شیشه ای خود، از دور نظرها را به خود جلب می کند. طراحی داخلی این هتل بیشتر به سبک باستانی چینی است به طوری که نشانه های زیادی از این سبک را در دکوراسیون رستوران ها و حتی لابی هتل مشاهده می کنید. در این هتل 486 اتاق بسیار لوکس و راحل وجود دارند که پذیرای شما مهمانان گرامی تور چین هستند. 

تور لحظه آخری چین 

نرخ تور لحظه آخری چین 

تور چین پاییز 97 

تور چین مهر 97

هتل پرزیدنتال پکن چین

امکانات اتاق ها : طراحی هرکدام از این اتاق ها به شکلی کلاسیک و زیبا صورت گرفته است. همه ی اتاق ها دارای نورگیر مناسب و چشم اندازی زیبا از شهر هستند و امکانات مبلمان، تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، تلفن، اینترنت بی سیم رایگان ، مینی بار، کتری برقی و حمام با لوازم بهداشتی در آن ها وجود دارد.

امکانات هتل : استخر سرپوشیده، حمام ترکی، جکوزی،‌ سونا،‌ باشگاه بدنسازی، ماساژ، اجاره دوچرخه، کارائوکه، تنیس روی میز، بیلیارد، اتاق بازی،‌ خدمات تور، خدمات بلیط، تبدیل ارز، خدمات نگهداری از کودکان، اجاره ماشین، فروشگاه سوغاتی

هتل پرزیدنتال پکن چین

رستوران هتل : صبحانه این هتل در کافی شاپ سرو می شود. رستوران اصلی هتل غذاهای آمریکایی سرو می کند و یک اسنک بار نیز در هتل وجود دارد. رستورانی با نام سوفیا در هتل وجود دارد که مخصوص سرو غذاهای ایتالیایی است. اگر مایل به صرف غذا در بیرون از هتل هستید، پیشنهاد ما به شما رستوران معروف تایفون در 400 متری این هتل است.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در منطقه زیچنگ و در خیابان فوچنگمنوای قرار گرفته است. ایستگاه متروی فوچنگمن در دو دقیقه ای هتل قرار گرفته و با 40 دقیقه رانندگی به فرودگاه شهر پکن می رسید. فاصله هتل از شهر ممنوعه نیز 20 دقیقه پیاده روی است.

هتل پرزیدنتال پکن چین

پیشنهاد ما : یکی از لوکس ترین هتل های شهر پکن که قیمت بالایی دارد ولی در عوض اقامت خوبی در آن خواهید داشت.

چین...
ما را در سایت چین دنبال می کنید

برچسب : هتل های لوکس چین,بهترین هتل های چین,هتل های 5 ستاره چین, نویسنده : admin chin بازدید : 242 تاريخ : يکشنبه 11 شهريور 1397 ساعت: 13:31

رستوران اپرا بومبانا پکن چین

معرفی رستوران : رستوران اپرا بومبانا سال هاست که عنوان بهترین رستوران ایتالیایی شهر پکن را یدک می کشد. دلیل نام گذاری این رستوران سرآشپز و صاحب این رستوران با نام Umberto Bombana است که یکی از برجسته ترین سرآشپزهای دنیا و دارای تحصیلات آکادمیک از معتبر ترین دانشگاه های میلان و آمریکا است. اپرا بومبانا در سال 2009 میلادی افتتاح شد و در سال 2010 و تنها یازده ماه پس از افتتاح موفق به دریافت دو ستاره میشلین شد. در سال 2012 این رستوران موفق به دریافت ستاره سوم شد و در سال 2013 به عنوان یکی از 50 رستوران برتر جهان شناخته شد.سرآشپز قصد دارد در این رستوران تجربه مزه های جهانی را در محیطی آرام به عاشقان غذا بچشاند. محیط رستوران بسیار زیبا و دل نشین و البته آرام است. وجود دکوراسیون چینی با نقاشی های زیبا بر روی دیوار و هم چنین گیاه های کوچک در اطراف ترکیب فوق العاده ای را در این رستوران به وجود آورده است.

قیمت تور چین 

تور لحظه آخری چین 

تور چین تابستان 97 

تور چین شهریور 97

رستوران اپرا بومبانا پکن چین

منو رستوران : منوی این رستوران مملو از غذاهای خوش طعم ایتالیایی به سبک جهانی است که شامل پیش غذا، غذای اصلی، دسر و نوشیدنی می شود.

پیشنهاد ما: رفتن به این رستوران قطعا برای شما مسافران تور چین تجربه فوق العاده ای خواهد بود تا در کنار چشیدن طعم خوش غذاهای این رستوران ، آرامش زیادی نیز از این محیط کسب کنید.

رستوران اپرا بومبانا پکن چین

ساعت کاری رستوران : این رستوران از 11:30 صبح تا 10 شب برای سرو ناهار و شام خدمات ارائه می دهد.

موقعیت مکانی رستوران : این رستوران در منطقه چائویانگ، جاده دونگ داکیائو و خیابان پارک ویو گرین قرار گرفته است.

رستوران اپرا بومبانا پکن چین

چین...
ما را در سایت چین دنبال می کنید

برچسب : رستوران های چین,بهترین رستوران های چین,رستوران های لوکس چین, نویسنده : admin chin بازدید : 229 تاريخ : يکشنبه 4 شهريور 1397 ساعت: 13:14